wtorek, 25 maja 2010

Wywiad z RAMZESIK205 !

(kliknij w obrazek (Ramzesik205), aby powiększyć)
Wywiad z ... RAMZESI205 ! Sławna projektantka przeprowadzi ze mną wywiad! 
BS - Blog Stardoll - my, R - Ramzesik - Paulla.
BS: Co robisz, że ludzie kupują u Ciebie? 
R : Raczej nic,robie projekty które podobają się innym :) 
BS: Jak się nauczyłaś robić tak piękne projekty?
R : metodą prób i błędów,niestety na początku wyglądały strasznie
BS: Przyglądałaś się innym projektantom, którzy robili projekty?
R : zasami tak,nie mogłam pojąć jak oni to robią z tych elementóe,było to dla mnie nierealne,teraz to do mnie przychodzą pytania jak zrobić to czy tamto
BS: Co Cię inspiruje w projektowaniu?
R : moje własne ciuchy ;)
BS: dziękuje za wywiad :)
R : ja również pa


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zgłoś się po metamorfozę, doradź Mi, co chcesz.. ? Czy ta notka była przydatna? ;)