sobota, 22 maja 2010

Przepraszam...

Przepraszam, że zaniedbałam bloga, lecz nie było nowych (i fajnych) tematów na stardoll. 
Jest nowe Miss Sixty, lecz kilka kurtek zniknęło, ich było trzy, a została jedna, kogo to zasługa? Admina Stardoll, rzecz jasna! – wymyśliłam se, dzisiaj.


__________________
Niedawno dodałam metamorfozę,
metamorfozę siostry, i jak wyszła?
Dowiecie się sami, to proste! – wymyśliłam se. ^^
__________________
Chcecie metamorfozę, prawda?
Ja to wiem, Wy chcecie,
więc zgłaszajcie się do mej księgi gości,
łatwe to i piękne, a pisanie jest proste.
Po prostu Malwinaa_  , to jej kg,
więc pisz tam "chcę metamorfozę",
to nie jest trudne ,
dla nikogo, o nie! ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zgłoś się po metamorfozę, doradź Mi, co chcesz.. ? Czy ta notka była przydatna? ;)