poniedziałek, 10 maja 2010

Antidote : Nadal są ciuchy...

(Kliknij w obrazek, aby powiększyć.)
Czy Mi się wydaje, czy jeszcze jest Antidote... ?
Śpieszcie się, bo ... Może za dzień-dwa nie będzie tego, co chcieliście kupić a, będziecie żałować (jak ja z LE... ;( ), będziecie se mówić "szkoda, że nie kupiłem/łam, żałuję... miałam/łem stardollary...". 
Jak tak żałowałam z Limited Edition (tą kolekcją - 5). Opowiem o tym, historię.....
Był słoneczny dzień, i było nowe LE, siostra Mnie o tym poinformowała. Miałam 225 stardollarów, na początek, kupiłam piękną suknię za 175 stardollarów. W kwiaty. Następnie, myślałam nad kupnem Lip Painted Tank, czyli takiej bluzki z ustami. Powiedziałam se "nie, nie kupię.", nie kupiłam. Ale teraz - żałuję. Bardzo...
Kto by kiedyś sprzedał (kiedy by się dało!), tą bluzkę, to cena do ustalenia, mogę nawet dać 100 stardollarów, lecz muszę wiedzieć, że ta osoba jest SPRAWIEDLIWA, bo i są OSZUŚCI którzy czasem sprzedają inne rzeczy, a następnie, kiedy mieli sprzedać to, co musieli, nie sprzedawali... I niektórych wykiwali. Dlatego u tej osoby muszą się podpisać w tej osobie (załóżmy że ta osoba co sprzedaje to Kogutek.), u Kogutka. trzeba sie wpisać w kg, minimalnie 5 osób np : ,,Cześć, ta osoba jest bardzo godna zaufania, kupowałam/łem u niej (wymieniasz, np. LE, ANTIDOTE, bardzo stare HB nie z tego roku itp.)... , i jest fantastyczna osoba.'', ta osoba która pisała (np. Balbaba) musi napisać co KUPIŁA, i muszę zobaczyć, czy nie oszukuje, czy to jej nie drugie konto czy piąte czy trzecie czy ósme. Dlatego, ta osoba musi być superstar, bo ktoś ten mógł mnie oszukać, np. ten Kogutek., przykład (wykiwania);
K - Kogutek. : Cześć, chcesz to LE za 100 sd?
Ja - J : Tak, chcę. Wystaw coś za 60 byle co ja kupię a później LE za 41.
K : Oki, spoko. 
   Kogutek wystawia...
K : Już, kup.
J : Ok.
   Ja kupuję...
K : Dzięki za zakup.
J : A le?
K : A LE to co ?
J : No sprzedaj teraz LE!
K : A spadaj.
   Kogutek mnie bloka...


To jest przykładowa rozmowa wykiwania. ;) 
                    Uważajcie na przyszłość!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zgłoś się po metamorfozę, doradź Mi, co chcesz.. ? Czy ta notka była przydatna? ;)