sobota, 1 maja 2010

Wyprzedane ! ; )

[Kliknij w obrazek, aby powiększyć.]
Wyprzedane ; DKNY, HB i inne... ; )
Ciekawi mnie tylko to : Czemu na wyprzedaży był HB?, to jest dziwne pytanie, i postanowienie Admina, ale... Można już ten HB sprzedawać. ^^
Mam wiele DKNY, więc jeśli ktoś by chciał ,lub hb, to pisać, ustalimy cenę... Na spokojnie.  : )
Jeżeli chcesz HB, pisz w komentarzu : „(Coś o tej notce...) Chcę ten HB, napisz do mojej kg, mój nick to ...”. 
Natomiast jeśli chcesz DKNY, pisz :  
„Hejka, sądzę o tej notce, że (...). Chcę jakieś DKNY, uzgodnijmy to, mój nick to ......”. 
Fajnie, jeśli ktoś się zainteresuje, bo chcę mieć chodź jeden komentarz ,a wcale nie mam...
Możecie napisać chociaż "super", "ekstra", "do bani", cokolwiek! Byle by było coś.

2 komentarze:

Zgłoś się po metamorfozę, doradź Mi, co chcesz.. ? Czy ta notka była przydatna? ;)