wtorek, 4 maja 2010

DKNY w Starplaza Archive ?... +Gaga : stroje

 [Kliknij w obrazek, aby powiększyć.]
Ale fajnie, c'nie ?! Jest DKNY w starplaza Archiwe, tylko że, jest ze sklepu ''Stardoll'', jednak inna babka pisała, że się metka jej zmieniła [a miała takie], i co, kupicie? ; ) Ja kupiłam z G&Z, dowiedziałam się z jednego klubu. Moja siostra - OchronaOkno i Ada.x3 [to dwa te same konta, tzn ta sama osoba.]- lub inni pewnie uwielbiają Lady Gaga'e, więc napewno kupią jej sukienkę czy strój. ;)  Zapewne wiele osób kupi to, a razem te stroje kosztują 20 sd, plus rajstopy to 25. Kupicie? Ja w tej chwili nie kupię strojów Gagi ,aczkolwiek kiedyś na pewno, gdy będę mieć stardollary. ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zgłoś się po metamorfozę, doradź Mi, co chcesz.. ? Czy ta notka była przydatna? ;)