wtorek, 15 czerwca 2010

Przepraszam...

Przepraszam, ale nie wyrabiam ... sama.
Potrzebuję kogoś, kto przywróci tego blog'a do życia ;).
Ogłaszam wielki konkurs!
Konkurs, na wspólnika bloga. ;DD
Jest jedno " ale ". ;)
Musisz być obserwatorem bloga.
Jeżeli nie, nici z redaktora.
Musisz mieć konto na blogger'ze, 
bo jak inaczej będziesz pisał(a). ?
Jest drugie ale. ;)
Musi się zgłosić minimalnie pięć osób, bo jak nie, to nici.
Mają trzy osoby startować w konku na redaktora?
To ma być konkurs... kilku-etapowy, jakby coś. :)
szykujcie się.

Wymagania :
- min. 750 starpunktów,
- umieć robić screena, 
- mieć min. 11 lat,
- twoje konto musiało mieć przynajmniej raz ss,
- musisz znać się.
Mam nadzieję, że uczestniczy kilkanaście osób. Ja nie chcę sama prowadzić tego bloga. Pozatym, zmieniłam tło na blogu, i w ogóle. Właściwie, poprzednio mi się podobało. Ale tak, też jest ok.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zgłoś się po metamorfozę, doradź Mi, co chcesz.. ? Czy ta notka była przydatna? ;)