sobota, 5 czerwca 2010

nowe LE : nowości !!

Nowe LE podobno będzie w poniedziałek.
Szkoda tylko ,że nie mam ss.
Może mama mi fundnie ? :)
Bo tata, to napewno nie...
Oby mama mi fundnęła, jeżeli w poniedziałek będzie, ale zaraz, ona ma pracę ;//.
Więc proszę, kto mi fundnie, to sprzedam LE z piątej kolekcji (ta która teraz jest),
za 1 sd sprzedam ! Opłaca się ! I, sprzedam, nawet z ELLE " extra long modern blazer ".
Więc, prosze państwa, opłaca się, naprawdę!!
   Ale i tak tego nie czytacie.
   A szkoda, bo bym mogła zrobić konkurs.
  Szkoda. Nie ,to nie . -,-
 Mogłabym już DAWNO TEMU zrobić, ale że Wy tacy .. hamscy,
to nie zrobię! Chciałam zrobić na ss, ale dopiero 19 czerwca.
Wtedy mi przychodzą pieniądze. ;DD
 Albo jutro kartą doładujęę ?
   Mam w zanadrzu kilka zł ...
    Kilka, to 25+. ;]
     Chcialam zrobić konkurs na SS już dawno !
      Ale jak tacy jesteście nie mili, to nie.

Pisać komyy. !!

3 komentarze:

Zgłoś się po metamorfozę, doradź Mi, co chcesz.. ? Czy ta notka była przydatna? ;)