środa, 2 czerwca 2010

Mogła ukraść konto !

   O mało nie skradziono jej konta. Ale, ukradli jej piękną torbę DKNY, która została sprzedana za 1 stardollar, to tanio na tak piękną torbę. Kto ro był? Nie wiesz? Myślisz? TO BYŁA PUMCIA13 !!
Przyjaźniły się, ale co się stało ?   Podała jej hasło? NIE. NIE PODAŁA. Jak to się stało, że wykombinowała to hasło? Nie zmieniła mailu, nic nie ukradła, nie kupiła nic... Ale czemu ukradła tą torbę - DKNY Croc. Structured Cluth? Nie odpisuje na ŻADNE komentarze, oby nie zamknęła kg...! Co się stanie? Było to o 9.42, czy Justnie zostanie bez torby, czy kupi inną, czy ... Czy odpuści se? A może pumcia13 - złodziejka - odda tą torbę? Dowiemy się niedługo.
Cytat (z blogu justnie):

,,Czyżby włamanie na moje konto?!

Dziś weszłam do starbazaru, bo zobaczyłam, że coś zostało sprzedane. Okazało się, że to torba DKNY została sprzedana za 1 sd ;// Przecież ja jej nie wystawiałam na sprzedaż! Zobaczcie sami:



Jeśli mi nie wierzycie, wejdźcie do jej apartamentu i zobaczcie w szafie na drugiej stronie! To musi być włamanie! Proszę, pomóżcie mi odzyskać tą torbę! Wiem, że nie jest cenna, ale proszę was... I nie mam pojęcia, jak to się stało. Hasło podałam raz mojej kuzynce i jednej osobie ze stardoll, ale to było dawno, a ja co jakiś czas zmieniam hasło... Co najdziwniejsze, nie straciłam żadnych stardollarów, które miałam na koncie!"

EDIT : Nie ukradła, ale PRZYPADKOWO sprzedała tą torbę! Wszystko wyjaśnione!

1 komentarz:

  1. zaszło nieporozumienie. już wszystko wyjaśnione! zobacz na moim blogu ;)

    OdpowiedzUsuń

Zgłoś się po metamorfozę, doradź Mi, co chcesz.. ? Czy ta notka była przydatna? ;)