piątek, 11 czerwca 2010

DKNY Off Shoulder Dress

Znalazłam w bazarze DKNY Off Shoulder Dress ale, nie wiem czy kupić ... Kosztuje ona 500 sd, a ja mam więcej niż 500. Zastanawiam się : Kupić, czy szukać tańszej?, bo ja, nie mam zdania...

EDIT : Drugi raz widzę taką sukienkę w bazaarze. Pierwszy raz mam więcej sd niż 500, pierwszy raz!! A ta sukienka, z pierwszej kolekcji DKNY... I, pierwszy raz mam 600-ileś sd ! Więc, nie wiem : kupić?, czy nie... :( KUPIŁAM!
EDIT 2 :  Znalazłam jeszcze DKNY Lip Blouse za 333 sd! Kupić ? screen ;

6 komentarzy:

  1. poszukałabym tańszej,szkoda kasy mimo tego,że jest cenna.
    Ja np.znalazłam chustkę DKNY 06 za 4sd!to było dopiero coś ;p
    ale radocha,mam ją do dziś ;p
    pierwszy raz ją na oczęta widziałam

    OdpowiedzUsuń
  2. No cóż. Ale ja, jak to ja, nie mam takiego farta... Drugi raz czy trzeci w bazarze ją widzę! A wtedy nie miałam sd, dzisiaj - mam !
    Następnym razem, 500 sd nie będę mieć... Co robić?!

    OdpowiedzUsuń
  3. szukaj tańszej, słońce.
    na pewno znajdziesz ;**

    OdpowiedzUsuń
  4. znajdę ?! nie sądzę.
    czytaj edit.

    OdpowiedzUsuń
  5. ZNALAZŁAM NOWĄ, TUNIKĘ ZA 333 SD!

    OdpowiedzUsuń

Zgłoś się po metamorfozę, doradź Mi, co chcesz.. ? Czy ta notka była przydatna? ;)