piątek, 2 kwietnia 2010

Jestem Twoją klientką









Zróbcie mi metamorfozę! ;D
Polega to na tym, że robisz mi metamorfozę, obojętnie z jakimi włosami, mogą być nawet za 4000 sp. Byle tylko ładnie. Polega to na tym, że jestem Twoją ,,klientką'' i czekam na makijaż. Możesz go też zrobić w shopie ale pamiętaj, musisz pokazać jakie kosmetyki użyłaś(łeś), i ile sd wychodzi. Natomiast jeśli robisz to z mojego MeDoll Editor, to tylko pokażesz jaki makijaż użyłaś, np. eyeliner, białą kredkę itd. .. Jestem na stardoll jako Malwinaa_, pamiętaj. Nie Malwinaa ani Malwina_ tylko M A L W I N A A _ (to "_" to nie jakaś litera tylko znak ;d). Do bloga dojdzie (prawdo podobnie) nowa osoba, Star.Cloe. i mam nadzieję że będzie dobrą 'bloggerką'. ^^. Okay, kocham Was. Pozwólcie że przedstawię pewną osobę, iwanona. Iwona (iwanona) to bardzo miła osóbka, pełnoletnia, ma dwójkę synów, jest sympatyczna oraz fajna, koleżeńska i dobra... To taka jedna osóbka z Polaków którzy są fajni, oczywiście nie tylko ona jest super. Po prostu Wam ją przedstawiam . ^^ Do innych moich przyjaciół : wybaczcie, że to nie Wy, ale chciałam przedstawić Ją, pełnoletnią osóbkę. Jeżeli ją znacie, to na pewno uważacie że jest miła (?). Nie widziałam nigdy aby ktoś się z nią kłócił ! Teraz pytanko ; Uważasz , że ten blog jest :
- super
- nudny
- żalowy
- kochany
-fajniutki
No a teraz uwaga ;
Bardzo Wam dziekuje,
że czytacie mego bloga

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zgłoś się po metamorfozę, doradź Mi, co chcesz.. ? Czy ta notka była przydatna? ;)