wtorek, 27 kwietnia 2010

AnTiDoTe !

Zbliża się nowa kolekcja Antidote, szkoda, że teraz, nie dawno było LE i mam mało sd, a Wy? 
Czemu akurat teraz, Adminie? 
Eh, tak czy siak, wyprzedajcie wszystko, 
Bo nie chcecie kupić marnej rzeczy za 25 sd, jeśli tyle macie?
Ja nie mam nawet 10 sd! Tylko 7 sd. ; p
Miałam 12., ale kupiłam siostrze prezent na Komunię Świętą.
Jej nick to Ada.x3 więc proszę, kupcie coś, chociaż za 2 sd ;)
W niedziele miała Komunię, 25 kwietnia,
ale nic nie szkodzi, gdy trochę później dacie.

Na pewno napiszemy,
kiedy będzie nowe Antidote.
Nie martwcie się,
że nie napiszemy,
bo wiecie że napiszemy!

Piosenka pt. "Szczęśliwe Antidote"

Szczęśliwi jesteśmy prócz osób, 
bez superstar, eh....
Bo to oni nie kupią antidote i wierz Mi!,
Że ja Ci nie kupię, za nic, o nie,
Masz swoje pieniądze...
Jesteśmy Antidot'ami, 
Uwierz Mi,
Jestem za kratami,
Ja Ci wierzę że,
Ty mnie wypuścisz jutro,
O tak, siadaj na mnie.

Wiem, że dziwna,
a rytm? - sami wymyślcie. ;d 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zgłoś się po metamorfozę, doradź Mi, co chcesz.. ? Czy ta notka była przydatna? ;)