wtorek, 30 marca 2010

Nowy Dostęp


Mamy nowy dostęp do fryzur, mamy "New" - Nowe, "Superstar" - dla ss*, "Starpoints" - za star punkty, "Regular" - jakie były, regularne. Dzisiaj to odkryłam, trochę lepiej a trochę gorzej. Trzeba odświeżać, jeżeli kliknęliśmy "niechcący" na regularne, a chcieliśmy ss. Trzeba wtedy odświeżać, innego sposobu nie ma chyba że klikniesz "See all", w prawym dolnym rogu. Co Wy o tym myślicie ? Myślicie że niepotrzebnie czy bardziej 'potrzebnie'? Ja jak narazie nie mam zdania, bo mogli zamiast tego robić Antidote. Dziwni Ci admini, to nie potrzebne chociaż z drugiej strony... Ok, trochę się zastanowiłam i .. Może być. Jednak Admini się nie postarali. ;/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zgłoś się po metamorfozę, doradź Mi, co chcesz.. ? Czy ta notka była przydatna? ;)